QUÈ OFEREIXO

*Assessorament en portanadons, bolquers de tela, ecomenstruació, criança natural, lactància...

dimecres, 9 de maig del 2012

Represa de contacte

Reprenc aquest bloc després de molts dies d'inactivitat. Bé, és clar, inactivitat relativa, que, ja se sap, amb dos nens el moviment és sempre constant!

La veritat és que em pensava que seria més fàcil compaginar una de les meves aficions, l'escriptura, amb la criança, però m'he adonat que estava molt equivocada. No puc estudiar, estar per l'Isaac i l'Olga (i per l'Estel!), tenir la nevera plena, la roba neta i el pis endreçat, tot junt i alhora, especialment si el Txema fa el torn de nit. Així doncs, he hagut de prioritzar.

Acabat el curs de lactància de Fedecata (sí, ja tinc la nota, ja puc ser assessora, en acabar les pràctiques!), (mig) sadollada la meva fam de premis literaris i amb el torn de nit ja oblidat (fins d'aquí dos mesos), miro ara de continuar compartint amb qui em vulgui seguir les meves experiències com a mama de dos. I n'hi ha hagut un bon grapat, d'experiències, aquests dies!

D'una banda, l'Isaac ja no pren pit. El deslletament ha estat imposat per mi, malgrat que no m'agrada dir-ho així... Però si fos per ell encara faria teteta tot el dia, com l'Olga. De l'altra, ha començat a quedar-se a dormir a casa els avis. M'ho demana ell, i s'ho passa molt bé, cosa que no vol dir que no s'enyori... El noto tan tovet l'endemà d'haver dormit fora!

També hi ha l'Estel, una cadelleta de tres mesos que hem adoptat fa poc i que ens té el cor robat, encara que es faci pipi on vulgui i se'ns mengi els cotxets! (Gràcies, Laura de l'Hotel-Caní El Vilà!)

Pel que fa a l'Olga... Ja té dues dents i mitja, em mossega el pit esquerre i m'hi fa sang (Carlos González, m'agrada molt tot el que dius, però no estic d'acord que les dents no fan mal quan surten, no, no...), i quan demana, bé, quan xigeix, teteta, ja tremolo! Sort que sé que és una etapa més, passarà...

El Txema i jo... Bé, què es pot dir d'una peralla amb dos bebès i un cadell? Necessitem un cap de setmana romàntic, ja! Però si hem arribat fins aquí deu ser que el nostre amor és indestructible! Noies de La Matriuska, il·lumineu-me aquest divendres a l'Espai Familiar amb la vostra xerrada sobre el sexe!

Tinc ganes d'escriure una mica sobre el nostre tàndem. Espero poder-ho fer aquesta nit, que l'Isaac diu que dormirà a cals avis!



Per cert, continuo oferint assessorament TOTALMENT GRATUÏT sobre portanadons i bolquers de tela!

1 comentari: