QUÈ OFEREIXO

*Assessorament en portanadons, bolquers de tela, ecomenstruació, criança natural, lactància...

divendres, 17 de febrer del 2012

Bon moment

La situació és aquesta: són les 4 de la matinada, encara no he dormit. L'Isaac està al llit amb febre, el Txema a la feina. L'Olga ha decidit que era bona hora per fer caca (feia tres setmanes que no en feia; no li venia d'aquí, però, repeteixo, ha cregut que era bon moment). I aquí em teniu, amb una nena plena de caca fins al clatell, el bodi empastifat, insalvable, el pijama igual, la tovallola del canviador ha passat de blau a color mostassa... He hagut de tallar el bodi amb tisores per la part de dalt per poder treure-l'hi pels peus. Era l'única manera que no li quedessin els cabells plens de caca. I aquí em teniu, a les 4 i deu de la matinada compartint això amb vosaltres, amb l'Olga a la falda fent crits de joia i felicitat pels intestins alliberats del pes de 21 dies acumulant llet. Estic segura que us agradarà la meva experiència nocturna.

2 comentaris:

  1. Ets molt bona Marina. Jajaaja, jo tmb eh passat nits d'aquetes pero encara i aixi en el fons (no tant fons) compensan les poques hores de son i la cara de cansada. Jaja

    Jessi i Nil

    ResponElimina
  2. Sí, nina, compensa. Però el bodi era un regal, de cotó orgànic, rebonic...

    ResponElimina