QUÈ OFEREIXO

*Assessorament en portanadons, bolquers de tela, ecomenstruació, criança natural, lactància...

dijous, 16 de febrer del 2012

V Curs de Formació sobre Lactància Materna 2012

Aquest dissabte comença el V Curs de Formació sobre Lactància Materna 2012. Hi vaig assistir fa dos anys, quan l'Isaac tenia tot just un any, i ara el repetiré en tant que assessora en pràctiques d'Alba Lactància Materna. És important que es facin aquests cursos. És necessari que el personal sanitari, les llevadores, les assessores de lactància, i, és clar, les mares lactants i el seu entorn més immediat estiguem ben (in)formats per fer front a una societat ignorant, plena de prejudicis i de desconeixement.

Sort en vaig tenir, jo, de les llevadores de Marenostrum quan, just després del part, amb l'Isaac groc com una llimona i la bilirrubina sortint-li per les orelles, les infermeres de l'hospital es limitaven a ensenyar-me a fer la pinça amb els dits. Sort en vaig tenir, en ple postpart, de les assessores d'ALBA i del pediatra Luis Ruiz, que van detectar, les primeres, i tallar, el segon, un tel a temps quan tothom em deia que tenia fongs als mugrons. Sort en vaig tenir, d'ALBA, quan, després d'un any i mig de lactància, una mastitis em va tenir a 39º de febre i un pit inflat com una pilota de bàsquet. I quina sort, tenir l'Alba Padró a l'altra banda del telèfon quan, el primer dia de vacances de fa dos estius, envoltats de camps d'arròs a la Masia Tinet, al delta de l'Ebre, el ratolí va decidir fer una vaga de lactància que em va desconcertar d'allò més... Quina sort! I gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada