QUÈ OFEREIXO

*Assessorament en portanadons, bolquers de tela, ecomenstruació, criança natural, lactància...

dijous, 16 de febrer del 2012

L'Origen

En aquesta panxa va començar tot. Jo, que mai no havia volgut tenir fills. Jo, que m'havia passat tota la vida estudiant, anant amunt i avall, fent la meva... Jo, que no volia ni casar-me! I aquí em teniu, enamorada enamoradíssima dels meus cadellets i aprenent a ser mare cada dia.

En aquest bloc, a banda d'oferir-vos la possibilitat d'assessorar-vos en l'ús de bolquers de tela i portanadons, a més d'oferir-vos la meva experiència pel que fa a embaràs, part, postpart, criança, lactància, puerperi... aniré compartint, amb els que vulgueu seguir-me, moments, anècdotes, pensaments, idees, paraules...

Perquè hi ha moltes maneres de fer les coses. Perquè cadascú té la seva, i aquella és la bona. Perquè podem aprendre molt els uns dels altres. Perquè els infants ens ho enseyen tot. És tan fàcil com seguir el camí que ens marquen. És tan fàcil com escoltar el nostre instint. I el nostre cor. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada